RECENZE: Dopisy, které nikdo nečetl

RECENZE: DOPISY, KTERÉ NIKDO NEČETL


Autor: Iony Geyová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2017
Originální název: Letters to the Lost
Počet stran: 438

O co tu jde:

 Píše se rok 1943 a v nálety zničeném Londýně se setkávají dva mladí lidé; nešťastně vdaná Stella a pilot amerického letectva Dan. Ve dnech, kdy si nikdo není jistý tím, co bude zítra, se do sebe bezhlavě zamilují. Chvíle, kdy spolu mohou být šťastní, však trvají jen krátce. Dan odchází bojovat, ale slibuje, že se pro Stellu po válce vrátí.
 O sedmdesát let později vhazuje Dan do schránky poslední dopis. Jeden z mnoha, které Stelle poslal na adresu místa, kde spolu měli po válce začít žít, a na které mu nikdy neodpověděla. Otevírá ho však Jess, mladá dívka, která v opuštěném domě hledá úkryt před svým násilnickým přítelem. Když si přečte Danovy nádherné dopisy, rozhodne se, že se ho pokusí vyhledat a pomůže mu jeho ztracenou lásku najít... 

Hodnocení:

 Po knížce jsem ze začátku čekala něco trochu jiného. Myslela jsem si, že půjde o válečnou knížku, ale šlo spíš o romantiku vsazenou do té doby. Jakmile jsem to pochopila, tak PANEBOŽE! To byla tak skvělá romantická knížka! Do příběhu Stelly, Dana a Jess jsem se na nějaké straně sto ponořila a měla ji přečtenou do dvou dnů. Knížka byla neskutečně čtivá a poutavá. Nejsem úplně romantická duše, ale tohle se bude líbit i těm, kteří třeba romantiku nemají úplně v lásce.
 Bohužel nebudu hovořit jenom v superlativech. Půl bodu strhávám, za trochu pomalý začátek, kdy jsem se prvních sto stran nemohla začíst. Další půl bod, za jedno velké klišé, které mi přijde, že je úplně všude(nemůžu prozradit, protože jinak bych spoilerovala) a za to, že kniha měla trošku předvídatelné zápletky a konec.
 Knihu vám všem i přes strhnutý bodík moc a moc doporučuju a VŠICHNI SI JI MUSÍTE PŘEČÍST!
Hodnotím 4/5:)


Komentáře