SHRNUTÍ: Inkarnace

  Ahoj:) Po dlouhé době tu máme článek/shrnutí duologie Inkarnace. První díl jsem objevila minulé léto v Levných knihách asi za 19 Kč a ještě to léto jsem se do ní pustila. Knížka se mi velmi moc líbila a v tu dobu jsem z ní byla totálně nadšená (Btw. Recenze na první díl vyšla asi před rokem na našem ig). Jelikož tato knížka měla hodně otevřený konec tak jsem nutně potřebovala druhý díl. Problém byl v tom, že jsem v té době neměla peníze, tak jsem na knížku časem zapomněla. Nakonec jsem si v dubnu objednala druhý díl Nejistý zítřek, který mi až do prázdnin ležel v knihovničce.         Těsně před začátkem prázdnin jsem si dala re-reading prvního dílu, který jsem ohodnotila 4 body. Knížku jsem přečetla za 1 den a velmi líbila, ikdyž  jsem z ní nebyla odvařená jako naposledy.
 Druhý díl jsem četla pomaleji, protože je o dost delší a protože jsem při čtení procházela menší čtecí krizí. Knížku jsem nakonec dočetla v autě na cestě z dovolené a hodnotila jsem ji 4,5 body.
 Teď teda menší shrnutí:

Alchymie věčnosti


Autor: Avery Williamsová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2013
Originální název: The Alchemy of Forever
Počet stran: 182

O co tu jde:

 Serafina už zažila leccos. Na zemi strávila celých šest set let. Věčný život a bohatství mají ovšem vysokou cenu- životy nevinných lidí. Její přítel Cyrus před stoletími objevil alchymistickou metodu, která umožňuje duším střídat těla. A Serafina teď už není schopna nést vinu za to, co provádí... Rozhodne se Cyruse opustit, utéct od něj a zemřít. Do cesty se jí však připlete šestnáctiletá Kailey a Sera je zničehonic v životě dívky, o které nic neví, a musí předstírat pravý opak. A její touha zemřít je najednou mnohem menší...

Hodnocení:

 Kniha se mi velmi líbila, protože měla originální a pěkně zpracovaný nápad. Už od začátku mě kniha vtáhla do děje. Většina postav mi byla strašně sympatická a dokázala jsem se s nimi sžít. Autorka má velmi čtivý styl psaní, takže mi kniha přímo mizela pod rukama:) Jedinou hvězdičku jsem strhla za menší nedomyšlenost s věčným životem. Chybka je ale tak malá, že by na ni běžný čtenář ani nenarazil, nebo si ji neuvědomil. Hodnotím 4/5

Nejistý zítřek

Autor: Avery Williamsová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2013
Originální název: The Impossibility of Tomorrow
Počet stran: 277


O  co tu jde: 

(nebudu dělat, protože by jsem to mohla některým vyspoilerovat)

Hodnocení:

 Kniha se mi ze začátku velmi líbila, ale v průběhu čtení jsem dostala menší čtecí krizi, takže jsem knihu četla asi týden. Kniha sice byla čtivá, hlavní postavy mi byli zase sympatické, ale hlavní hrdinka se občas chovala velmi zmateně a nelogicky(za to strhávám půl bodu). Posledních sto stránek knihy jsem přečetla v autě, když jsem jeli z dovolené. Konec jsem nečekala, ale nebyl nějak extra překvapující. Nakonec knížku hodnotím 4,5/5

  Celou sérii hodnotím v 4,5 body(velmi kladně) a všem které by zaujala anotace knihu velmi doporučuji:)



Komentáře